HotFix chyby zobrazení image manageru v eWay-CRM

Vážení zákazníci, 

během včerejšího dne se na některých distribucích systému Windows 7 a 8 objevila chyba při načítání image manageru v řešení eWay-CRM. Tento problém je pravděpodobně způsoben jednou z posledních aktualizací systémů Windows a neprojevuje se všude. Dlouhodobě se pokoušíme chybu vyřešit ve spolupráci s eWay-CRM, do té doby přinášíme rychlý návod jak image manager povolit.

V případě, že jste se setkali s projevem chyby „nenačtení image manageru“ – čili vidíte pouze šedivé okno bez obrázků, postupujte následovně:

  1. Ověřte, že jste na svém počítači přihlášení pod administrátorským účtem
  2. Klikněte na tlačítko „Start
  3. Zadejte příkaz „Spustit
  4. Do okna Spustit zadejte příkaz „regedit“ a spusťte editor registru systému Windows
  5. Pokud vyskočí potvrzovací okno – povolte provedení změn v počítači
  6. Po otevření editoru registru se v levém podokně proklikejte do následující položky
  7. V pravém podokně najděte položky „eWayAgent.exe“ a přes pravé tlačítko jí smažte
  8. Ukončete editor registrů křížkem vpravo nahoře
  9. Restartujte aplikaci Outlook
  10. Nyní by měl být problém vyřešen.

V případě, že by se problém neodstranil, prosíme kontaktujte nás na adrese helpdesk@emailkampane.cz

Líbí se Vám služba Emailkampane.cz?
Sign Up Free