Blog
Naučte se pracovat se službou Emailkampane.cz a staňte se profesionálem v email marketingu
Rozšíření integrace Shoptet o funkci seznam robinsonů
Představujeme Vám rozšíření, které jsme pohotově integrovali v našem Shoptet doplňku. Jedná se...
První AI Asistent v email marketingu
Emailkampane.cz nově integrují do svého jádra AI modely od společnosti OpenAI. Náš nový AI...
Heatmapy ve statistikách kampaní
Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní...
Nová generace integrace eWay-CRM
Jednoduše, intuitivně a efektivně automatizujte nebo plánujte kampaně nebo informační e‑maily z...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá. Pravděpodobně jste již někdy slyšeli o termínu phishing, často ve spojitosti s krádeží peněz z bankovních účtů poté, co oběti slepě následovali instrukce v podvodném e-mailu, který...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové kampaně, může nezanedbatelně ovlivnit její měřitelnost a přinést i několik dalších podstatných výhod?Při nahrávání obrázků může docházet ke snížení jejich ostrosti. Máme...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných akcí. Najdete ho v naší aplikaci přímo na dashboardu. Jde o kalendář, který kromě klasických jmenných svátků, státních a významných dnů, obsahuje i marketingové akce. A...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty, kteří ocení neomezené možnosti pokročilého plánování a vyhodnocování úspěšnosti e-mailového marketingu, automatizované sdílení dat a bohatý reporting. Emailkampane.cz,...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Rozšíření integrace Shoptet o funkci seznam robinsonů
Představujeme Vám rozšíření, které jsme pohotově integrovali v našem Shoptet doplňku. Jedná se...
První AI Asistent v email marketingu
Emailkampane.cz nově integrují do svého jádra AI modely od společnosti OpenAI. Náš nový AI...
Heatmapy ve statistikách kampaní
Heatmapy ve statistikách kampaní: Praktický nástroj, za který jsme vyhráli cenu v prestižní...
Nová generace integrace eWay-CRM
Jednoduše, intuitivně a efektivně automatizujte nebo plánujte kampaně nebo informační e‑maily z...
Co je to Apple Mail Privacy Protection?
Apple už v červnu 2021 představil novou službu pro zvýšení ochrany dat uživatelů: MPP – mail...
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Nalákejte své klienty na událost pomocí animovaného odpočtu
Přidejte do svých eventových newsletterů animovaný odpočet, který pomůže zvýšit míru kliknutí a...
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
Lepší zacílení díky funkci Web Tracking
To, že pro lepší marketingové zacílení je nejlepší o zákazníkovi vědět co nejvíce informací, vám...
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá....
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Stále častěji používaná ke čtení e-mailů jsou mobilní zařízení, jejichž e-mailoví klienti dnes bez omezení zastoupí stejné aplikace na osobním počítači.
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý zejména v reklamní komunitě. Běžní lidé definici přímého marketing ani znát nepotřebují. Nijak jim to neovlivní život. Slovní spojení přímý marketing...
Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá. Pravděpodobně jste již někdy slyšeli o termínu phishing, často ve spojitosti s krádeží peněz z bankovních účtů poté, co oběti slepě následovali instrukce v podvodném e-mailu, který...
Jak na správnou anotaci e-mailu
Předmět newsletteru je podstatný, nicméně stejně důležitá je i anotace. Nastavte ji pro každou e-mailovou kampaň.
Zlepšení doručitelnosti – nastavení domény
Pro nejlepší doručitelnost kampaní doporučujeme nastavit DNS záznamy u domény, jejímž jménem komunikujete.
Víte, co je to DKIM a DMARC a jak ovlivňují doručitelnost e-mailů?
Jejich znalost a správné použití pomáhá zamezit ztrátě reputace a vede také k ochraně domény a značky.
Jak správně vkládat obrázky v e-mailové kampani
Věděli jste, že i taková zdánlivá maličkost, jako je způsob vložení obrázku do vaší e-mailové kampaně, může nezanedbatelně ovlivnit její měřitelnost a přinést i několik dalších podstatných výhod?Při nahrávání obrázků může docházet ke snížení jejich ostrosti. Máme...
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.
Výhody vlastní trackovací domény
Trackovací doména je využívaná pro odkazy na servery poskytovatele e-mail marketingu a slouží ke zvýšení reputace domény.
Nedovolte, aby vaše e-maily přistály mezi spamy
Ochrana proti padání mailů do spamů začíná již s tvorbou kampaně. Chcete zjistit, jestli váš e-mail splňuje požadavky na snadný průchod přes spam filtry?
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty,...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných akcí. Najdete ho v naší aplikaci přímo na dashboardu. Jde o kalendář, který kromě klasických jmenných svátků, státních a významných dnů, obsahuje i marketingové akce. A...
Kouzlíme s hlavičkami e-mailu
Hlavička je posílaná zároveň s e-mailem a je jeho neoddělitelnou součástí. Ovlivňuje doručitelnost, zařazení do mailboxu.
Představujeme úplně nový Easy Builder 🔥
S novým editorem jsme povýšili vytváření šablon na špičkovou úroveň. Kampaň si můžete postavit bez limitů v designu a stylu.
Doménový soulad aneb jak zvednout vaše ROI
Doménový soulad, nová služba, díky které se dostane vaše e-mail marketingová komunikace na tu nejvyšší úroveň.
Transakční kampaně – aktivace služby a nastavení
Transakční emaily jsou specifickou oblastí email marketingu.
Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet
Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.
Časová osa – perfektní přehled o kontaktech
Řešíte, kdy se váš zákazník dostal do vaší databáze, kdy mu byla konkrétní kampaň doručena nebo kdy rozkliknul link v kampani?
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Důmyslná ochrana před roboty aneb seznamte se s reCAPTCHOU v3
CAPTCHA je bezpečnostní test, který zamezí počítačovým robotům spamovat vaše formuláře.
Neomezené integrace přináší spolupráce s Integromatem
Integrace e-mailingových kampaní s nástroji třetích stran je vítanou inovací pro všechny klienty, kteří ocení neomezené možnosti pokročilého plánování a vyhodnocování úspěšnosti e-mailového marketingu, automatizované sdílení dat a bohatý reporting. Emailkampane.cz,...
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
Bezplatný paušální tarif
Vyzkoušejte si službu Emailkampane.cz úplně zadarmo a bez omezení platnosti. Bez uzavírání účtu. Klidně navždy a pořád zdarma.
Helios ERP se propojuje s Emailkampane.cz
Díky spolupráci Helios Partner a Emailkampane.cz je na světě nová integrace, automatizované HELIOS e-mail kampaně.
Generátor uživatelských šablon
Nejrychlejší možnost jak vytvořit profesionálně vypadající šablony e-mailové komunikace bez znalostí designu.
Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz
Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.
Marketing v krizi?
V době krize a ekonomické recese bývá marketing jednou z prvních oblastí, kde dochází ke snižování rozpočtů.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože...
Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Podle statistik z posledních let tvoří spam více než 90 % z celkového množství poslaných zpráv elektronické pošty.
Třetí místo pro Emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards 2018 jsme se umístili na třetím místě v kategorii E-mailing.
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
16. ročník kongresu HOREKA 112
Emailkampane.cz jsou již podruhé za sebou partnerem e-mailové komunikace kongresu HOREKA 112.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.