Využijte Rychlé scénáře pro Váš Shoptet

Pořídili jste si doplněk Emailkampane.cz pro Shoptet e-shop, úspěšně jste prošli jeho aktivací a data o Vašich zákaznících se nyní automaticky synchronizují.

Co teď? Nyní je čas nastavit a zautomatizovat veškerou komunikaci, kterou chcete udržovat se svými zákazníky.
Usnadnili jsme Vám práci a připravili jsme pro Vás Rychlé scénáře, se kterými bude nastavení automatizace pro Váš e-shop hračka. Tyto scénáře pokrývají kompletní škálu emailových kampaní, které potřebujete k úspěšnému fungování Vašeho obchodu.

Po přihlášení do administrace u Emailkampane.cz naleznete 4 scénáře pro hlavní komunikační kampaně, které by měl mít Váš e-shop nastavené. Tyto předefinované kampaně můžete zároveň bez omezení upravovat a používat pro jiné scénáře podle Vašich záměrů.

  • Poděkování za objednávku (slevový kupón, výročí od první objednávky)
  • Propagovat nové produkty (produkty ve slevě, akce)
  • Uvítací e-mail nebo seriál
  • Přání k svátku (přání k narozeninám)

Rychlé scénáře

 

Co všechno je nastavené v Rychlých scénářích?

Rychlé scénáře mají předdefinované kompletní nastavení kampaně, všechny kroky v administraci jsou předvyplněné.

  • Po stisknutí příslušného scénáře se dostanete do 2. kroku k editaci obsahu kampaně, kde je možné upravit texty, obrázky či anotaci.
  • U rychlého scénáře Propagovat nové produkty můžete využít i XML produktový feed pro snadné nahrání dat o produktech, které chcete promovat.
  • Pokud byste potřebovali změnit šablonu kampaně, klikněte na krok 1, vyberte si z našich šablon zdarma a zvolte pokračovat. Další nastavení kampaně zůstane aktivní.
  • Díky zvolení scénáře budete mít přednastavený i krok 3 a 4. Stačí vše jen projít, změnit detaily podle Vašich záměrů a kampaň odeslat.
  • Poděkování za objednávku, Uvítací email nebo seriál a Přání k svátku jsou defaultně kampaně automatické, které se budou vykonávat při přidání nového zákazníka nebo naplnění podmínky pro odeslání, po Vaší prvotní kontrole se o ně nemusíte již dále starat.
  • Scénář Propagovat nové produkty je jednorázová kampaň, tu pak můžete v budoucnu kopírovat, pomocí XML produktového feedu rychle měnit obsah.
  • Dokud nedáte rozpracované kampaně odeslat, uloží se jako koncepty v sekci Kampaně.

 

Volitelné atributy pro propis dat z nákupů

Ve Vašem účtu jsou defaultně vytvořené 3 volitelné atributy (viz seznam níže), které můžete velmi efektivně použít pro další automatizaci komunikace se zákazníkem. Data jsou automaticky synchronizována, stačí jen vložit tyto atributy v kroku 2, přímo v textu kampaně, přes vložení zástupného znaku (viz obrázek).

  • Číslo poslední objednávky
  • Datum poslední objednávky
  • Cena poslední objednávky

Volitelné atributy

Chcete vědět více?

Potřebujete více informací? Potřebujete pomoct s konkrétní kampaní nebo celým e-mail marketingem? Obraťte se na nás a rádi s vámi probereme všechny možnosti. Máme mnohaleté zkušenosti s konkrétními oblastmi i celkovým pojetím. Kontaktujte nás!

Zaregistrujte se zdarma

Pošlete až 5 000 e-mailů po dobu 30 dní zdarma.

Sign Up Free

Send up to 5 000 emails free for 30 days.