Průvodce

Emailkampane.cz je česká online služba pro emailový marketing, která je díky své jednoduchosti vhodná pro začínající uživatele, ale rozsahem svých funkcí nijak nezaostává za profesionálními nástroji. V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu personalizované emailové kampaně adresovanou až 5 tisícům příjemcům, připravit si obsah newsletteru nebo využít funkce jako automatická oslovení, nastavení časového plánu rozesílky, detailní on-line statistiky včetně heatmapy a mnohé další. Pro rychlé zorientování v aplikaci si projděte průvodce níže.

E

Začínáme

Emailkampane.cz je česká online služba pro emailový marketing, která je díky své jednoduchosti vhodná pro začínající uživatele, ale rozsahem svých funkcí nijak nezaostává za profesionálními nástroji. V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu personalizované e-mailové kampaně adresovanou až 5 tisícům příjemcům, připravit si obsah newsletteru nebo využít funkce jako automatická oslovení, nastavení časového plánu rozesílky, detailní on-line statistiky včetně heatmapy a mnohé další.

Registrace

Ihned po založení účtu se můžete přihlásit do systému zadáním své registrované emailové adresy a hesla do formuláře pro přihlášení. V základní nabídce najdete přehled, kampaně, kontakty, šablony a nastavení.

Práce s kontakty

Práce v aplikaci by měla začít u kontaktů. Přejděte do sekce Kontakty, kde uvidíte možnost Nový kontakt nebo skupina. 

Nyní máte 2 možnosti:

  1. Vložit kontakty přímo – buď je ručně vypsat nebo zkopírovat a vložit z excelu či jiného textového editoru. Informace je potřeba oddělit čárkami nebo novým řádkem.
  2. Nahrát kontakty z CSV souboru, který si můžete vytvořit v Excelu nebo jiném tabulkovém editoru. Tato varianta je vhodnější pro objemné databáze. K dispozici je rovněž vzorový CSV soubor ke stažení nebo podrobný návod o importování z Excelu.

Kontakty


Kontakty můžete nahrávat s libovolným počtem atributů. Oslovení v 5. pádu se u českých a slovenských jmen předvyplní automaticky v případě, že u kontaktů bylo uvedeno jméno.

Práce se šablonami

Každá úspěšná kampaň je založená na atraktivní šabloně. Při přípravě šablon nabízíme více možností, jak si ji můžete vytvořit. 

  1. Easy Builder (zdarma) – jde o jednoduchý drag&drop editor, pomocí kterého vytvoříte zcela libovolný design a strukturu e-mailu
  2. Generátor uživatelských šablon (zdarma) je nejrychlejší cesta k vytvoření šablony. V nastavení definujete základní parametry a barvy, aplikace Vám následně vytvoří sadu přednastavených šablon. Více najdete ve videu Návod | Jak vytvořit vlastní designovou šablonu?
  3. Šablona na míru (placená služba) – připravíme Vám profesionální šablonu pro Drag&Drop builder přesně dle Vašich požadavků. Šablonu pro Vás kódujeme dle nejmodernějších standardů a vydrží Vám několik let.
  4. Vlastní HTML šablona – pokud máte již připravenou vlastní šablonu, snadno ji můžete do aplikace importovat a v jednoduchém editoru provádět základní úpravy.

Šablona

Vytvoření kampaně

Tvorba kampaně se skládá ze 4 hlavních kroků, mezi kterými se můžete libovolně pohybovat.

  1. krok (výběr šablony) – na výběr jsou vaše připravené šablony nebo lze vybrat některou z původních
  2. krok (obsah kampaně) – stejně jako při tvorbě šablony i zde máte možnost upravit připravený obsah kampaně a nastavit oslovení
  3. krok (nastavení kampaně) – zde nastavujete všechny základní parametry emailu, jako je třeba jméno nebo e-mail odesílatele. Zároveň v tomto kroku volíte kontakt list příjemců, na které chcete kampaň poslat.
  4. krok (plánování rozesílky a test) – v posledním kroku nastavujete datum a čas odeslání. Dále zde můžete nastavit sledování prokliků a sledování pomocí služby Google Analytics. Díky kontrole odkazů a SPAMu budete upozorněni na případné nedostatky v obsahové části kampaně. V neposlední řadě si pak můžete poslat testovací e-mail do vlastní schránky.

Plánování rozesílky

Kontrola výsledků

Co by to bylo za e-mail marketing bez zpětné vazby? Každou kampaň si proto můžete pečlivě vyhodnotit v sekci Statistiky, do které se dostanete z úvodní stránky Kampaně nebo ze seznamu Kampaní. Zde najdete přehledné údaje o tom, kolik e-mailů se doručilo, kdo si Váš e-mail zobrazil a dokonce i na co kdo kliknul. Můžete se podívat z jakých zařízení a na jakém místě si příjemci vaše e-maily čtou. 

Z výsledků si následně můžete vytvořit novou skupinu kontaktů a oslovit je konkrétní cílenou nabídkou. Rozšířená funkčnost „Statistiky odkazů“ vám umožňuje exportovat seznam příjemců, kteří klikli na vybraný odkaz. Lze tak získat seznam konkrétních jmen s emailovými adresami a telefonními čísly.

Statistiky

 

Chcete vědět více?

Potřebujete více informací? Potřebujete pomoct s konkrétní kampaní nebo celým e-mail marketingem? Obraťte se na nás a rádi s vámi probereme všechny možnosti. Máme mnohaleté zkušenosti s konkrétními oblastmi i celkovým pojetím. Kontaktujte nás!

Zaregistrujte se zdarma

Pošlete až 5 000 e-mailů po dobu 30 dní zdarma.

Sign Up Free

Send up to 5 000 emails free for 30 days.