Aleš Kozák
„Je to fajn, mít vše v jednom. Velkým plus je také profesionální přístup lidí z Emailkampane.cz.“

Aleš Kozák

Zakladatel & CEO

Seznamte se s Institutem

Institut pro památky a kulturu, o.p.s., je nezisková organizace, která prezentuje dění v památkové péči a podporuje kulturní aktivity ve společnosti. Propojuje lidi, vyhledává inspirativní místa a informuje o nich veřejnost.

Redakce PROPAMÁTKY, kterou Institut provozuje, funguje také jako sociální podnik tzn. nabízí práci lidem se zdravotním postižením. Vydává časopis a provozuje stejnojmenný internetový portál. Celý tým připravuje každodenní zpravodajství, aktualizovaný přehled dotací a veřejných sbírek zaměřených na kulturní dědictví. V neposlední řadě pak prezentuje právnické i fyzické osoby z řad podnikatelů, neziskových organizací a institucí, které působí v oblasti péče o památky.

> 500 veřejných sbírek
> 20 konferencí

Jak to vypadalo před zapojením?

Používání desktopového řešení bez propojení na CRM. Importy a exporty kontaktů byly zdlouhavé a velmi pracné.

Od roku 2016 využívá organizace služby Salesforce. V začátcích však neuměli rozesílat a plánovat kampaně úplně dokonale a většina e-mailů odcházela nárazově. Bylo potřeba sdílet velké množství dat v rámci e-mailingu.

V redakci PROPAMATKY nyní využívají CRM systém Salesforce, do kterého žádali integraci e-mailingu. V minulosti vyzkoušeli například známý Mailchimp, jenž však nenabízí verzi v českém jazyce, bez které se řada zaměstnanců neobešla.

Naše spolupráce v číslech

> 20 %
Dlouhodobá míra otevření
> 99 %
Dlouhodobá doručitelnost
5 %
Zvýšení míry otevření po realizaci šablony na míru
84 %
Nárůst počtu kontaktů od roku 2016
E-mailová šablona

Jak to vypadá při běžném užívání?

Nečekaný byl velký rozsah integrace a nástrojů v CRM. Především pak analytika, geografický přehled a využití funkce sledování prokliků pomocí heatmapy.

Je velmi příjemné mít možnost najít vše potřebné na jednom místě. Celkovému skvělému dojmu pak napomohl naprosto profesionální přístup zaměstnanců z Emailkampane.cz.

Práce v aplikaci se též pyšní snadným ovládáním a související značnou úsporu času při vytváření nových kampaní, konkrétně až o 60 %. Práci ulehčí zejména možnost měření prokliků a veškeré statistiky, díky kterým je možné lépe zacílit dle zájmu odběratelů.

Co chceme dále rozvíjet?

Dalšími kroky budou pravidelné týdenní zpravodaje, tiskové zprávy, pozvánky na konference a zároveň i poděkování za účasti.

Řešíte podobný problém?
Domluvte si s námi nezávaznou schůzku.

Zaregistrujte sa zadarmo

Vyskúšajte 5 000 zadarmo po dobu 30 dní zadarmo.