Posílejte e-maily automaticky. Už žádné manuální rozesílky. Naše automatizace vám pomůže doručit to správné sdělení ve správný čas a bez zbytečné práce navíc.
Využijte data, která o uživatelích máte. Pomocí zástupných znaků můžete snadno vyplnit do kampaně údaje z vaší databáze. Může jít o oslovení jménem, název posledního zakoupeného produktu, výši individuální slevy, nebo jakýkoli jiný údaj, který máte u kontaktu uložený.
Nastavte automatizace podle toho, co kontakt udělal, neudělal nebo v jaké je nákupní fázi.
Zákazník si něco vložil do košíku, ale nedokončil objednávku. Připomeňte mu, co nechal v košíku, a můžete ho pobídnout k dokončení nákupu.
Po dokončení nákupu rozešlete přehlednou rekapitulací s detailem objednávky. Zákazník má jistotu, že vše proběhlo správně, a nemusí nic dohledávat.
Ozvěte se kontaktům, které delší dobu nereagovaly. Připomeňte se zajímavou nabídkou nebo novinkou.
Pošlete krátký, milý e-mail po nákupu, který zanechá pozitivní dojem a ukazuje, že si zákazníka vážíte. Může obsahovat i užitečné informace o dalším postupu, doplňkový tip nebo pozvánku k hodnocení produktu.
Po registraci do systému automaticky dostanete 30 dní zdarma k vyzkoušení systému. Během tohoto období můžete bezplatně odeslat až 5 000 e-mailů a vyzkoušet všechny funkce systému stejně jako v placené službě.